Kunnallisvaaliehdokkaaksi!

 Milla tässä hei!


Olen tehnyt minulle ison päätöksen ja lähtenyt ehdolle tuleviin kunnallisvaaleihin. Olen ehdolla Keskustapuolueen listalla. Olen samalla jännittynyt, innoissaan sekä peloissani! :) 


Tässä blogissani lähdetään liikkeelle ensikertalaisen kunnallisvaaliehdokkaan mietteistä vaalikevään aikana. 


Tervetuloa #posiontyttö :n mukaan!




Olen tiennyt haluavani mukaan päätöksentekoon sekä vaikuttamaan kotikuntani asioihin. Meillä, jotka asumme täällä Posiolla, on suurin vastuu ja voima vaikuttaa.


Olen ollut #posiontyttö aina. Olen käynyt opiskelemassa lähikaupungeissa Rovaniemellä ja Kuusamossa, mutta palannut aina takaisin ja täällä haluan olla ja elää sekä kasvattaa lapseni. Muutimme Posiolle Maaninkavaaraan isäni kotikylälle Oulunsalosta ollessani 3-vuotias. Olen asunut Maaninkavaarassa reilusti yli puolet tähän astisesta elämästäni.


Odotan tällä hetkellä perheeseemme kolmatta lasta, jonka on määrä syntyä kesäkuun alkupäivinä. Luvassa on siis kaikinpuolin jännittävä ja ikimuistoinen kevät! Perheeseeni kuuluu aviomies, kaksi poikaamme sekä koiramme. Asumme Perä-Posiolla -vuodesta 2014.


Olen ollut työelämässä pääasiallisesti täällä Posiolla siitä saakka, kun olin 16-vuotias. Jotkut saattavat muistaakin minut vaate- ja kenkätalon ajoilta. Tällä hetkellä työskentelen palkkatyössä kirjanpitäjänä ja lisäksi minulla on oma yritys, Tmi Milla Saarela, jota pyöritän osa-aikaisesti.

Kotitöiden lomassa kuuntelen äänikirjoja ja kun taas on sen aika, palaan kuntosaliharrastukseni sekä muun liikunnan pariin. Innostun uuden oppimisesta ja niinkuin nytkin, haasteista!


Instagramissa voit myös seurailla vaalikevättäni tilillä @posiontytto. Löydät minut myös facebookista @mmsaarela 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miksi Kepu?

Miksi lähdin ehdokkaaksi?